Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Site : www . adioristoithess . gr , www . edupame . gr , Mai l : douleiagiaolous @ yahoo . gr
τηλ. Επικοινωνίας: 6977482719, 69 77867902.


ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΝΕΥΡΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ή ΝΕΩΝ ΑΓΩΝΩΝ;


Αυτές τις μέρες, παραμονές ανακοινώσεων διορισμών μόνιμων, αναπληρωτών, κ.ά., βγήκαν
πάλι τα “μαχαίρια”. Αναφερόμαστε στις ανακοινώσεις διάφορων σωματείων ή ομάδων αδιόριστων
εκπαιδευτικών, που διατυπώνουν συντεχνιακά αιτήματα, στρέφονται ενάντια σε άλλες κατηγορίες
αδιόριστων και κάνουν πολιτικά παζάρια με την κυβέρνηση και το σύστημα. Ανακάλυψαν τώρα και
θετικά σημεία στο ν.3848/2010, για να διαπραγματευτούν! Αυτά τα φαινόμενα διαιρούν,
αποπροσανατολίζουν, απογοητεύουν, αποστρατεύουν τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς και τελικά
αποδυναμώνουν το κίνημα.
Συνάδελφοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, υπάρχει δρόμος να πετύχουμε. Πρέπει όμως να
αλλάξουμε μαζικά συνήθειες. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια σοβαρά θέματα. Σε αυτό θέλουμε να
συμβάλλουμε σαν Επιτροπή Αγώνα Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης (ΕΑΑΕΘ), με αυτή την
ανακοίνωση.
1. Συμμετέχουμε στο ΠΑΜΕ (Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο) και το λέμε ξεκάθαρα, όχι όπως
άλλοι που κρύβουν τις πολιτικές και συνδικαλιστικές τους ταυτότητες, για να τις ανακαλύψουν
αργότερα οι συνάδελφοι. Το ΠΑΜΕ είναι ταξικό κίνημα, στο οποίο συμμετέχουν σωματεία,
εργατικά κέντρα, ομοσπονδίες, επιτροπές αγώνα και συνδικαλιστές εργαζόμενοι. Αυτοί που
κατηγορούσαν ως διασπαστικό το ΠΑΜΕ, έκαναν αργότερα την Επιτροπή Πρωτοβάθμιων
Σωματείων. Τα συμπεράσματα δικά σας. Πάντως εμείς δεν παίζουμε τη γάτα με το ποντίκι.
Λέμε ξεκάθαρα ότι οι πλειοψηφίες σε ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, κ.ά. είναι συμβιβασμένες και
κάποιοι – όπως το ΠΑΜΕ - πρέπει να οργανώνουν ταξικούς αγώνες. Οι αδιόριστοι
εκπαιδευτικοί μπορούν και πρέπει να ενώνουν τη δύναμή τους με τη δύναμη του ΠΑΜΕ.
2. Διατυπώνουμε αιτήματα και θέσεις, σταθερά και ενιαία για όλα τα θέματα. Κάποιοι μας
κατηγορούν ότι αυτό είναι “μοναχικός δρόμος” ή “σεχταρισμός”. Εμείς λέμε ότι αυτό είναι
συνέπεια, είναι ολοκληρωμένες και επεξεργασμένες θέσεις, που δεν πρέπει να
αλληλοαναιρούνται. Είναι θέσεις που δεν προσαρμόζονται ούτε στο συνομιλητή, ούτε στα
όρια που βάζει κάθε φορά η αστική τάξη. Είναι θέσεις που έχουν ως βάση τις λαϊκές ανάγκες
και την προοπτική της λαϊκής εξουσίας. Είναι κανένας σήμερα που αμφισβητεί με σοβαρά
επιχειρήματα αυτή τη θέση; Ποια είναι η προοπτική των δεκάδων χιλιάδων αδιόριστων
εκπαιδευτικών όσο εξουσιάζει τη χώρας μας η αστική τάξη και η ΕΕ; Η πρότασή μας επομένως
είναι ενωτική και ταξική, γιατί καλύπτει όλους τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς και τις λαϊκές
ανάγκες.
3. Ακόμα και τώρα που ακούγεται για λιγότερους από χίλιους μόνιμους διορισμούς, κάποιες
ομάδες μιλάνε ακόμα για προσλήψεις με αξιολόγηση, π.χ. ΑΣΕΠ, λες και αυτό είναι το
πρόβλημα και όχι η αδιοριστία. Για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα απαντάμε:
• η κυβέρνηση χρησιμοποιεί το ΑΣΕΠ για να δίνει επίφαση αντικειμενικότητας στην πολιτική
της. π.χ. στοχεύει να απολύει δημόσιους υπάλληλους μέσω κρίσεων ΑΣΕΠ.
• το κράτος που “αξιολογεί” δεν είναι πολιτικά και ταξικά ουδέτερο.
• είναι πλέον γνωστά τα τρωτά σημεία των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ.
• ο τρόπος που χειρίζεται η κυβέρνηση τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, δείχνει την
προσχηματικότητά του. Τι έκανε η κυβέρνηση με το ν.3848; είπε “καταργώ όλους τους
παλιότερους ΑΣΕΠ και πρέπει να περάσετε στους νέους ΑΣΕΠ, γιατί γίνατε πολλοί οι
επιτυχόντες κλπ”.
• “αξιολόγηση” σημαίνει όχι δουλειά σε όλους, αλλά σε ελάχιστους, άντε 5% και οι υπόλοιποι
95% (!) ανεργία.
• “αξιολόγηση” σημαίνει αμφισβήτηση των πτυχίων των ΑΕΙ.
• “αξιολόγηση” σημαίνει εξετάσεις μέχρι τα 65 μας με μπαστουνάκι!
• “αξιολόγηση” σημαίνει χαμένη αξιοπρέπεια ...
4. Συσπειρωθείτε στην ΕΑΑΕΘ και στο ΠΑΜΕ, στήστε επιτροπές αγώνα σε όλες τις
πόλεις. Αγωνιζόμαστε, μεταξύ άλλων, για:
• Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί από το ΥΠΔΒΜΘ.
Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του νόμου 3848/2010
και του ΑΣΕΠ. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους
και προϋποθέσεις.
• Απαλλαγή από φόρους για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή. Δωρεάν στέγαση και
εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς.
Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Ειδικά για τις
παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομισθίους.
• Δημόσια κοινωνική καθολική ασφάλιση. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας (30/30)
και στο 80% του τελευταίου μισθού. Σύνταξη στα 55 για τις γυναίκες, στα 60 για τους
άνδρες. Να προσμετράται ως συντάξιμος ο χρόνος ανεργίας-αδιοριστίας.
• Έκτακτο κονδυλι από τον κρατικό προϋπολογισμό για όλες τις ανάγκες των σχολείων!
Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτρόπων. Αποκλειστικά
δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία.
• Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων, τραπεζοκόμων
& καθαριότητας, εκπαιδευτικών εκδρομών, βιβλίων κ.λ.π.
• Όχι στο νέο μισθολόγιο-λαιμητόμο. Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους
εκπαιδευτικούς. 1900 ευρώ (μεικτά) ο πρώτος μισθός σε Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση.
• Συνολική απόρριψη της νέας διοικητικής δομής. Όχι στον «Καλλικράτη», στο
αποκεντρωμένο - διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς. Έξω οι επιχειρήσεις και οι
χορηγοί από τα σχολεία.
• Ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο δημόσιο και δωρεάν.
• Μόρφωση, δουλειά, υγεία για όλους - την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία. Η υψηλή
κερδοφορία τους, οι τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και οι φοροαπαλλαγές δημιούργησαν το
κρατικό χρέος. Αυτοί να πληρώσουν και όχι ο λαός. Να ανέβει η φορολογία για το μεγάλο
κεφάλαιο στο 45%.
• Κάτω τα χέρια από τα Ασφαλιστικά Ταμεία, τις συντάξεις, τους μισθούς, τα Σχολεία και
τα Νοσοκομεία. Να καλύψει τώρα η κυβέρνηση και η πλουτοκρατία τα τεράστια χρέη που
έχουν προς τα Ταμεία και τους Οργανισμούς.
• Κάτω τα χέρια από τις Συλλογικές Συμβάσεις. Απορρίπτουμε τους μισθούς πείνας, την
ελαστική, μερική και ανασφάλιστη εργασία.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ - ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ,
ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ, ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ.


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Site: www . adioristoithess . gr , www . edupame . gr Mai l : douleiagiaolous @ yahoo . gr


Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΑΠΕΡΓΙΑ 30 ΜΑΡΤΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ 30 ΜΑΡΤΗ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ!
Προσυγκέντρωση 10:30 π.μ. στο προτεινόμενο για συγχώνευση 2ο Γυμνάσιο (πεζόδρομος Ικτίνου) και πορεία  προς την κεντρική συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου στις 11.30 π.μ.
Μαζί με μαθητές, σπουδαστές, εργαζόμενους, γονείς
           
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
ü  Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη εντελώς δωρεάν για όλους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Να καταργηθεί κάθε επιχειρηματική δράση στην υγεία. Να εξοφληθούν ΑΜΕΣΑ, με ευθύνη του κράτους, τα οφειλόμενα από τον Ο.Π.Α.Δ. στους φαρμακοποιούς και τους συμβεβλημένους γιατρούς.
ü  ΟΧΙ στο νέο μισθολόγιο-φτωχολόγιο του Δημοσίου. 2000 ευρώ μεικτά στο νεοδιόριστο
ü  Να μην κλείσει κανένα σχολείο. Όχι στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις των σχολείων.

1.Ο πόλεμος κατά του λαού της Λιβύης, με πρόσχημα τα ανθρώπινα δικαιώματα, την προστασία των αμάχων και τη δημοκρατία, είναι ένας πόλεμος άδικος, ιμπεριαλιστικός. Είναι πόλεμος για τα πετρέλαια. Αυτοί που επιτίθενται στη Λιβύη είναι οι ίδιοι που έχουν φορτώσει στους εργαζόμενους τα βάρη της καπιταλιστικής κρίσης.  
Άμεση απεμπλοκή της Ελλάδας από τον πόλεμο. Να κλείσουν αμέσως οι νατοϊκές βάσεις σε Σούδα και Άκτιο.
Να αποχωρήσουν τα ελληνικά αεροπλάνα και πλοία από τη Λιβύη.

2. Συντελείται έγκλημα με τις εξετάσεις και τα φάρμακα των ασφαλισμένων στο Δημόσιο. Ήδη καταργήθηκαν 280 ιατρικές εξετάσεις που μέχρι τώρα ήταν δωρεάν. Ασφαλισμένοι με βιβλιάριο του Δημοσίου πάνε για περίθαλψη και οι γιατροί δεν τους εξετάζουν, ενώ οι φαρμακοποιοί δεν τους  χορηγούν φάρμακα γιατί η κυβέρνηση τους χρωστάει χρήματα για αρκετούς μήνες. Σήμερα η κυβέρνηση, με νέες ρυθμίσεις, δίνει τη χαριστική βολή στον όποιο δωρεάν χαρακτήρα είχε απομείνει στην περίθαλψή μας, μετατρέπει ακόμα περισσότερο την υγεία, από δικαίωμα σε εμπόρευμα και φορτώνει το κόστος της περίθαλψης και των φαρμάκων, πάνω μας.
3. Η κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα το «Σχέδιο μελέτης για το μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων», μέσω του οποίου προωθείται η ολοκληρωτική κατάργηση του 13ου-14ου μισθού (δώρο Χριστουγέννων, δώρο Πάσχα, επίδομα αδείας), η κατάργηση όλων των επιδομάτων (εκτός από το οικογενειακό, θέσης, ειδικών συνθηκών, αποδοτικότητας), η δραστική μείωση των μισθών από 25%-40%, η μείωση των θέσεων εργασίας στο δημόσιο κατά 125.000 μέχρι το 2013.
Είναι πρόκληση και «χοντρό δούλεμα» ότι η κυβέρνηση θα δώσει αύξηση στους χαμηλόμισθους, κάτι που προκλητικά σιγοντάρει και η ΠΑΣΚ σαν να είναι Γραφείο Τύπου της Κυβέρνησης. Αν δώσει η κυβέρνηση 1 θα πάρει πίσω 10 φορές περισσότερα. Μας αφαιρεί 3 μισθούς και μας δίνει πίσω-αν μας δίνει-μισό χαρτζιλίκι!
4. Η Κυβέρνηση ανακοίνωσε την κατάργηση 1933 σχολείων και τη συνένωσή τους σε 877. Πρόκειται για αντιδραστική, αντιπαιδαγωγική εξέλιξη, που θα επιφέρει ισχυρό πλήγμα στη  μόρφωση των παιδιών του λαού μας. Θα τσακίσει και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών! Συγχωνεύουν τα σχολεία, τα θέλουν «πολυδύναμα και εύρωστα», με μεγάλο αριθμό μαθητών, για να ετοιμάσουν το έδαφος για τη λειτουργία του αντιδραστικού «νέου σχολείου», την εφαρμογή του Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος, των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και τις «καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας». Για να προσελκύει το σχολείο πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά χορηγούς-επενδυτές, να δουλεύει σαν εταιρεία, για να παραδώσουν πλευρές της λειτουργίας των σχολείων σε ιδιώτες, όπως έγινε στα νοσοκομεία, που συγχωνεύτηκαν.
5. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση δίνει νέα «κίνητρα», νέες επιδοτήσεις και φοροαπαλλαγές στο κεφάλαιο, όταν και οι ίδιοι παραδέχονται αμύθητα κέρδη (πάνω από 600 δις μόνο στις ελβετικές τράπεζες)!

Καμμιά θυσία-την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία!
ü  Κάτω τα χέρια από τα Ασφαλιστικά Ταμεία, τις συντάξεις, τους μισθούς, τα Σχολεία και τα Νοσοκομεία. Να καλύψει τώρα η κυβέρνηση και η πλουτοκρατία τα τεράστια χρέη που έχουν προς τα Ταμεία και τους Οργανισμούς. Να εξοφληθούν ΑΜΕΣΑ, με ευθύνη του κράτους, τα οφειλόμενα από τον Ο.Π.Α.Δ. στους φαρμακοποιούς και τους συμβεβλημένους γιατρούς.
ü  Δημόσια κοινωνική καθολική ασφάλιση. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας (30/30)  και στο 80% του τελευταίου μισθού. Σύνταξη στα 55 για τις γυναίκες, στα 60 για τους άνδρες. Να προσμετράται ως συντάξιμος ο χρόνος ανεργίας-αδιοριστίας.       
ü  Κανένα σχολείο να μην κλείσει! Καμμιά τάξη πάνω από 20 μαθητές. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί από το ΥΠΕΠΘ.
ü  Όχι στο νέο μισθολόγιο-λαιμητόμο. Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους εκπαιδευτικούς. 2000 ευρώ (μεικτά) ο πρώτος μισθός σε Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση.
ü  Συνολική απόρριψη της νέας διοικητικής δομής. Όχι στον «Καλλικράτη», στο αποκεντρωμένο-διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς. Έξω οι επιχειρήσεις και οι χορηγοί από τα σχολεία.
ü  Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλους. Δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά. Ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο. Επαγγελματικές σχολές, μετά την ολοκλήρωση της δωδεκάχρονης εκπαίδευσης.

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Site:www.adioristoithess.gr,   www.edupame.gr, Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr   τηλ. επικοινωνίας: 6977482719, 6970830841

ΝΕΑ ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ
Συνάδελφοι,
Απευθύνουμε κάλεσμα αγωνιστικής διεκδίκησης σε όλους τους απλήρωτους αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ, να πάρουν μαζικά μέρος στην επίσχεση εργασίας,που μετά από δικό τους αίτημα, ξεκινά την Πέμπτη 17 Μάρτη. Το αυτονόητο, που είναι η σταθερή πληρωμή των εργαζόμενων αναπληρωτών γίνεται ζητούμενο! Χρειάστηκε επίσχεση εργασίας για να πληρωθούν τα Χριστούγεννα, μετά από 3 μήνες, και τώρα πάλι είναι απλήρωτοι ήδη 2,5 μήνες!
Το "νέο" σχολείο της αγοράς, που αυτές τις μέρες προωθείται και με τις 2000 συγχωνεύσεις, καταργήσεις σχολείων, θέλει εκπαιδευτικούς ομήρους, οικονομικά εξαθλιωμένους,για να αναζητούν δεύτερη και τρίτη δουλειά (που δε θα βρίσκουν), και τελικά να ευθυγραμμίζονται με τις απαιτήσεις των χορηγών αύριο.  Έτσι κι αλλιώς τους προορίζουν για ανέργους, αφού το σχολείο της αγοράς θα στοιβάζει μαθητές σε 30άρια τμήματα, άρα θα είναι λιτό στις προσλήψεις! Μέχρι το 2013 πρόκειται να χαθούν 36.000 θέσεις εκπαιδευτικών με βάση το «5 φεύγουν 1 έρχεται».
Καμία αναμονή! Καμία αυταπάτη. Στα πλαίσια της αντιλαϊκής θύελλας, που προωθεί κυβέρνηση-Ε.Ε.-τρόικα-Ν.Δ.-ΛΑΟΣ, αμφισβητείται το δικαίωμα στη δουλειά και η αμοιβή της.Η ατομική σύμβαση, που οργιάζει στον ιδιωτικό τομέα και με τις ευλογίες της προδοτικής πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ πάει πακέτο με την απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία. Το καθεστώς αυτό επεκτείνεται και στο δημόσιο τομέα και θα προωθηθεί παραπέρα μετά και το Σύμφωνο Ανταγωνιστικότητας της ΕΕ. Το κεφάλαιο και οι πολιτικοί εκφραστές του οδηγούν τους εργαζόμενους και ιδιαίτερα τη νέα γενιά σε εργασιακό μεσαίωνα. Οι συμβιβασμένες πλειοψηφίες σε ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ αλλά και ΔΟΕ-ΟΛΜΕ δεν έχουν καμμιά πρόθεση να οργανώσουν την πάλη με κριτήριο τις ανάγκες των εργαζομένων, απεναντίας βάζουν πλάτη για να περάσει αυτή η πολιτική. Προσπεράστε τους, αποτελούν μέρος τους προβλήματος!

Καλούμε τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ να πρωτοστατήσουν και στην επίσχεση εργασίας!
ΕΝΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
  • Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών μέσω του ΕΣΠΑ και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.
  • Μισθό του νεοδιόριστου και του αναπληρωτή 2000 € (μεικτά).
  • Για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή: Απαλλαγή από φόρους. Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα. Επίδομα θέρμανσης. Επίδομα παραμεθορίου(στις αντίστοιχες περιοχές) και για τους ωρομίσθιους.
  • Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους.Μαζικοί διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
  • Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού.
  • Έξω τα ευρωπαϊκά προγράμματα (και τα ΕΣΠΑ) από το δημόσιο σχολείο.
  • Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.

Καμία θυσία, την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία!