Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Αγαπητοί γονείς,
          σας απευθύνομαι ξέροντας πως ζείτε την ίδια δύσκολη κατάσταση με τους εκπαιδευτικούς, με όλο το λαό. Ζούμε μια επίθεση στο εισόδημα και στη ζωή μας που αν δεν την αντιπαλέψουμε, τότε τα παιδιά σας, οι μαθητές μας, θα ζήσουν σε φτώχεια και ανέχεια που δε ζήσαμε για τρεις γενιές.
          Ξέρω πως γνωρίζετε και εκτιμάτε τη δουλειά μου, την οποία κάνω σε δύσκολες συνθήκες και με λίγα μέσα. Αυτή τη δουλειά η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με τη βοήθεια των κομμάτων που μόνο «θεό» τους έχουν το κέρδος των λίγων, προσπαθεί να τη διαστρέψει και από δάσκαλο που διαπαιδαγωγεί ανθρώπους να με κάνει εκπαιδευτή που εκπαιδεύει πειθήνιους δούλους. Να μη διδάσκω στα παιδιά μας την επιστήμη, την αλήθεια και τη γνώση, τις αξίες του λαού μας και τη συλλογικότητα αλλά δεξιότητες χρήσιμες στα αυριανά αφεντικά τους, δουλοπρέπεια και φόβο απέναντι σε αυτά.
          Πακέτο με αυτά έρχεται η διάλυση των δικών μου δικαιωμάτων, όπως και των δικών σας, η κατάργηση της μονιμότητας των εκπαιδευτικών  και η δημιουργία ημερομίσθιων δασκάλων, όπως προβλέπει η σύμβαση εργασίας των νέου τύπου αναπληρωτών που μου επιβάλλουν. Να ταΐζω τα παιδιά μας γνώσεις με την ημέρα δηλαδή, να μην μπορώ να τα παρακολουθήσω στην ανάπτυξή τους και να τα διαπαιδαγωγήσω αλλά να κάνω το μεροκάματο και να φεύγω. Αυτό θέλουν. Δε θα τους περάσει.
          Αλλά δεν έφταναν αυτά! Εδώ και τρεις μήνες κάνω με ευσυνειδησία τη δουλειά μου και αρνούνται να με πληρώσουν. Δε μου καταβάλλουν τα δεδουλευμένα μου, σε μένα και στους συναδέλφους μου αναπληρωτές.
Για να δίνουν τζάμπα λεφτά στους τραπεζίτες έχουν λεφτά, για τους δασκάλους των παιδιών σας όχι!
Η υπομονή μόνο αυτούς εξυπηρετεί. Δε μας μένει άλλος δρόμος από τον αγώνα.    
         Γι’ όλους αυτούς τους λόγους, συμμετέχουμε στην πανεργατική απεργία την Τετάρτη 15 Δεκέμβρη μαζί με το ΠΑΜΕ, ενάντια στην κυβέρνηση και τα κόμματα του κεφαλαίου και στους ξεπουλημένους εργατοπατέρες της ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ, που υπογράφουν την εκτέλεσή μας, με την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων και όλων των δικαιωμάτων που κάνανε τη ζωή μας απλώς υποφερτή.
Και από την Πέμπτη 16 Δεκέμβρη ξεκινάμε επίσχεση εργασίας ώσπου να πληρωθούμε τα δεδουλευμένα μας .
        Ξέρω πως με την απουσία μου από τη δουλειά το πρόγραμμα των παιδιών μου και το δικό σας θα αναστατωθεί. Όμως σας το ζητώ για χάρη των παιδιών: Σταθείτε δίπλα μας! Όλοι μαζί ενωμένοι! Ας συναντηθούμε στην απεργία με το ΠΑΜΕ κι ας πολεμήσουμε πλάι-πλάι.  Ζητάμε:
-Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλο το λαό. Να καταργηθούν οι ελαστικές σχέσεις εργασίας. Μονιμοποίηση όλων των εκπαιδευτικών χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
-Ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο για όλα τα παιδιά του λαού μας. Ένα σχολείο που να μορφώνει ολόπλευρα τα παιδιά μας, όχι να καταρτίζει τους αυριανούς μισθωτούς δούλους. Όχι στο σχολείο της αγοράς.
-Αυξήσεις στους μισθούς όλων των εργαζομένων στο ύψος των σύγχρονων αναγκών. ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ.
Είναι και δικά σας αιτήματα. Είναι αγώνας όλων μας. Το χρωστάμε στα παιδιά μας. Όλοι στην απεργία και σε όλα όσα θα ακολουθήσουν.
Θα σας δω στο σχολείο και στους αγώνες μας.

Ένας -ακόμα απλήρωτος- αναπληρωτής του ΕΣΠΑ

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ


ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ   
Γραμματεία εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης

 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr   τηλ. επικοινωνίας: 6977482719, 6970830841
         site:www.adioristoithess.blogspot.com,   www.edupame.gr                         
ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ   15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ  ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ
ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
10:30 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
·         Όταν η κυβέρνηση με βάση τον προϋπολογισμό του 2011 μειώνει κατά 1,903 δισεκατομμύρια τις συνολικές δαπάνες για την Παιδεία, δηλαδή κατά 21,9% σε σχέση με τον προϋπολογισμό του 2010!
·         Όταν το υπουργείο παιδείας ξεκαθάρισε πριν μια βδομάδα ότι για κάθε 5 εκπαιδευτικούς που θα συνταξιοδοτούνται θα προσλαμβάνεται ένας! Και αυτό με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
·         Όταν το καθεστώς του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, του αναπληρωτή ΕΣΠΑ - και δεν ξέρουμε τι άλλο καθεστώς ελαστικής εργασίας θα βρουν - θα είναι ο κανόνας στο δημόσιο σχολείο.
·         Όταν πολλοί από εμάς είμαστε για μήνες απλήρωτοι.
·         Όταν δηλώνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε συγχωνεύσεις σχολείων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα παιδιά και τις θέσεις εργασίας.
·         Όταν έχουν αποφασίσει να δώσουν την ευθύνη της εκπαίδευσης στον Καλλικράτη, να μετατρέψουν τους εκπαιδευτικούς σε δημοτικούς υπάλληλους και την παιδεία σε εμπόρευμα που θα το αγοράζουν όσοι έχουν                                   ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ
Να βγάλουμε τις ανάγκες μας στο προσκήνιο!
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
v  Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού.
v   Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.
v  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
v  Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
v  Μισθό του νεοδιόριστου και του αναπληρωτή 1900€
v  Έξω τα ευρωπαϊκά προγράμματα (και τα ΕΣΠΑ) από το δημόσιο σχολείο.
v  Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
v  Για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή: Απαλλαγή από φόρους. Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα. Επίδομα θέρμανσης.Επίδομα παραμεθορίου (στις αντίστοιχες περιοχές) και για τους ωρομίσθιους.
ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙ Α-Β-Γ-Δ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ.

ΨΗΦΙΣΜΑ - ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ Α-Β-Δ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΨΗΦΙΣΜΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ Α-Β-Δ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η φετινή χρονιά ξεκίνησε με τους χειρότερους όρους για το δημόσιο σχολείο. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και οι συνοδοιπόροι της στην αντιλαϊκή επίθεση ΝΔ – ΛΑΟΣ έβαλαν την παιδεία στο κρεβάτι του Προκρούστη. Πιστοί στις επιταγές της Τρόικας φρόντισαν να χαρίσουν δισεκατομμύρια ευρώ στις τράπεζες και το κεφάλαιο, ενώ δε βρήκαν χρήματα για το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών.  Και ενώ τα κενά σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια έφταναν τις 20 χιλιάδες, διορίστηκαν μόλις 3 χιλιάδες.
Όσο για τα υπόλοιπα κενά φρόντισαν να γεμίσουν τα σχολεία με συμβασιούχους εκπαιδευτικούς πολλών ταχυτήτων. Φέτος στο δημόσιο σχολείο υπάρχουν έξι διαφορετικές σχέσεις εργασίας ( μόνιμοι, αναπληρωτές, αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ και αναπληρωτές μειωμένου μέσω εσπα)  Η φετινή χρονιά είναι ενδεικτική για το τι σχολείο και τι εκπαιδευτικούς θέλουν.
Το ΥΠΒΔΜΘ ζητούσε από τους "αναπληρωτές" εκπαιδευτικούς (Μουσικής, Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών και "υποστήριξης της ένταξης μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες", κ.α.),που διορίστηκαν με προγράμματα ΕΣΠΑ, στα πλαίσια του "νέου" σχολείου, να υπογράψουν σύμβαση εργασιακού μεσαίωνα, που τους μετέτρεπε σε ημερομίσθιους με χαρακτηριστικά ωρομισθίων, αφού:
  • Θα πληρώνονταν μόνο τις ημέρες λειτουργίας του σχολείου!
  • Η πληρωμή τους θα γινόταν όποτε ολοκληρωνόταν  η προβλεπόμενη χρονοβόρα διαδικασία!
  • Δεν αναγραφόταν στη σύμβαση το ποσό μισθού ή ημερομισθίου που θα έπαιρναν!
Μετά από κινητοποιήσεις οι συγκεκριμένες συμβάσεις του αίσχους αποσύρθηκαν, αλλά το πρόβλημα παραμένει, καθώς το Υπουργείο αρνείται να εντάξει αυτούς τους συναδέλφους στο ίδιο καθεστώς με τους αναπληρωτές του ΥΠΔΒΜΘ και παραμένουν στο ΕΣΠΑ.
Και βέβαια,
·         Όταν η κυβέρνηση με βάση τον προϋπολογισμό του 2011 μειώνει κατά 1,903 δισεκατομμύρια τις συνολικές δαπάνες για την Παιδεία, δηλαδή κατά 21,9% σε σχέση με τον προϋπολογισμό του 2010!
·         Όταν το υπουργείο παιδείας ξεκαθάρισε πριν μια βδομάδα ότι για κάθε 5 εκπαιδευτικούς που θα συνταξιοδοτούνται θα προσλαμβάνεται ένας! Και αυτό με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
·         Όταν το καθεστώς του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, του αναπληρωτή ΕΣΠΑ - και δεν ξέρουμε τι άλλο καθεστώς ελαστικής εργασίας θα βρουν - θα είναι ο κανόνας στο δημόσιο σχολείο.
·         Όταν πολλοί αναπληρωτές είναι για μήνες απλήρωτοι.
·         Όταν δηλώνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε συγχωνεύσεις σχολείων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα παιδιά και τις θέσεις εργασίας.
·         Όταν έχουν αποφασίσει να δώσουν την ευθύνη της εκπαίδευσης στον Καλλικράτη, να μετατρέψουν τους εκπαιδευτικούς σε δημοτικούς υπάλληλους και την παιδεία σε εμπόρευμα που θα το αγοράζουν όσοι έχουν

ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ

Να βγάλουμε τις ανάγκες μας στο προσκήνιο!

Να αγωνιστούμε μαζί με όλους τους εργαζόμενους κόντρα στην αντιλαϊκή πολιτική Κυβέρνησης – ΕΕ –ΔΝΤ που τη στηρίζουν ΝΔ –ΛΑΟΣ. Δεν είναι μονόδρομος η αύξηση των κερδών των λίγων και η βαρβαρότητα για τους πολλούς. Την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία που τη δημιούργησε!


Απέναντι στην κατάσταση αυτή που τινάζει στον αέρα το δημόσιο σχολείο και τις εργασιακές μας κατακτήσεις και κρατά σε ομηρία χιλιάδες συναδέλφους απαντάμε ενωμένοι, μόνιμοι και συμβασιούχοι με αγώνες.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
v  Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού.
v   Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.
v  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
v  Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
v  Μισθό του νεοδιόριστου και του αναπληρωτή 1900€
v  Έξω τα ευρωπαϊκά προγράμματα (και τα ΕΣΠΑ) από το δημόσιο σχολείο.
v  Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
v  Για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή: Απαλλαγή από φόρους. Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα. Επίδομα θέρμανσης.
v  Επίδομα παραμεθορίου (στις αντίστοιχες περιοχές) και για τους ωρομίσθιους.

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
1.ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ.

ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
                                                 τηλ. επικοινωνίας: 6977482719, 6970830841
                                                 Ενημερώσου από το site:www.edupame.gr

ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ
«Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προχώρησαν σήμερα το απόγευμα σε ωριαία αποχή από τα σεμινάρια επιμόρφωσής τους και σε συγκέντρωσή τους έξω από το κέντρο επιμόρφωσης στην Πολίχνη, καθώς και σε εικοσάλεπτο συμβολικό κλείσιμο του δρόμου που οδηγεί στην περιφερειακή οδό, έξω από το στρατόπεδο Καρατάσου.
 Όπως τόνισαν κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης, εκπρόσωποί τους, «πολλοί από τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς παραμένουν απλήρωτοι για πάνω από τρίμηνο». Επίσης, ισχυρίστηκαν ότι «το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο για όσους απορροφήθηκαν μέσω προγραμμάτων και του ΕΣΠΑ, καθώς δεν γνωρίζουν ούτε το καθεστώς απασχόλησης, ούτε την αμοιβή, ούτε το τι θα γίνει με την προϋπηρεσία τους».
 Τη συγκέντρωση κάλεσε η «επιτροπή αγώνα αδιόριστων εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης» (ΠΑΜΕ) διεκδικώντας την εξόφληση των δεδουλευμένων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών (αναπληρωτών, ωρομισθίων κ.ά.), το ενιαίο καθεστώς πρόσληψης εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία, κατάργηση ελαστικών μορφών απασχόλησης, σταθερή και μόνιμη εργασία κ.ά.»
                                                                                                                                                                               Από την εφημερίδα  Αγγελιοφόρος
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!
·         Όταν η κυβέρνηση με βάση τον προϋπολογισμό του 2011 μειώνει κατά 1,903 δισεκατομμύρια τις συνολικές δαπάνες για την Παιδεία, δηλαδή κατά 21,9% σε σχέση με τον προϋπολογισμό του 2010!
·         Όταν το υπουργείο παιδείας ξεκαθάρισε πριν μια βδομάδα ότι για κάθε 5 εκπαιδευτικούς που θα συνταξιοδοτούνται θα προσλαμβάνεται ένας! Και αυτό με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
·         Όταν το καθεστώς του αναπληρωτή μειωμένου ωραρίου, του αναπληρωτή ΕΣΠΑ - και δεν ξέρουμε τι άλλο καθεστώς ελαστικής εργασίας θα βρουν - θα είναι ο κανόνας στο δημόσιο σχολείο.
·         Όταν πολλοί από εμάς είμαστε για μήνες απλήρωτοι.
·         Όταν δηλώνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε συγχωνεύσεις σχολείων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα παιδιά και τις θέσεις εργασίας.
·         Όταν έχουν αποφασίσει να δώσουν την ευθύνη της εκπαίδευσης στον Καλλικράτη, να μετατρέψουν τους εκπαιδευτικούς σε δημοτικούς υπάλληλους και την παιδεία σε εμπόρευμα που θα το αγοράζουν όσοι έχουν

ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ

Να βγάλουμε τις ανάγκες μας στο προσκήνιο!

Να αγωνιστούμε μαζί με όλους τους εργαζόμενους κόντρα στην αντιλαϊκή πολιτική Κυβέρνησης – ΕΕ –ΔΝΤ που τη στηρίζουν ΝΔ –ΛΑΟΣ. Δεν είναι μονόδρομος η αύξηση των κερδών των λίγων και η βαρβαρότητα για τους πολλούς. Την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία που τη δημιούργησε!

Η θέση μας είναι με το ΠΑΜΕ που συσπειρώνει εκατοντάδες σωματεία του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, εργατικά κέντρα, ομοσπονδίες, επιτροπές αγώνα που παλεύουν για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής, κόντρα στις συμβιβασμένες ηγεσίες σε ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ – ΟΛΜΕ – ΔΟΕ.

Συσπειρωνόμαστε την
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
v  Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού.
v   Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.
v  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
v  Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
v  Μισθό του νεοδιόριστου και του αναπληρωτή 1900€
v  Έξω τα ευρωπαϊκά προγράμματα (και τα ΕΣΠΑ) από το δημόσιο σχολείο.
v  Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
v  Για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή: Απαλλαγή από φόρους. Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα. Επίδομα θέρμανσης.
v  Επίδομα παραμεθορίου (στις αντίστοιχες περιοχές) και για τους ωρομίσθιους.

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
1. ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ.

2. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ 10:00 ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ


3. ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΝΕΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 15/12

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

v  Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού.
v   Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.
v  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
v  Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
v  Μισθό του νεοδιόριστου και του αναπληρωτή 1900€
v  Έξω τα ευρωπαϊκά προγράμματα (και τα ΕΣΠΑ) από το δημόσιο σχολείο.
v  Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
v  Για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή: Απαλλαγή από φόρους. Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα. Επίδομα θέρμανσης.
v  Επίδομα παραμεθορίου (στις αντίστοιχες περιοχές) και για τους ωρομίσθιους.

ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΠΑ;


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
τηλ. επικοινωνίας: 6970830841, 6977482719
                                        Ενημερώσου από το site:www.edupame.gr


Ξέρεις από ΕΣΠΑ;

Συνάδελφε, συναδέλφισσα,
Είμαστε αντιμέτωποι με την πιο βάρβαρη πολιτική, με την πιο άγρια επίθεση στα δικαιώματά μας. Κυβέρνηση, ΝΔ, ΛΑΟΣ είναι οι εργολάβοι που ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τους κεφαλαιούχους και την ΕΕ να τσακίσουν κάθε εργατικό δικαίωμα, να ξηλώσουν κάθε κοινωνική κατάκτηση. Για τους κεφαλαιούχους υπάρχουν δισεκατομμύρια ευρώ και δίνονται απλόχερα. Για το διορισμό μας δεν υπάρχει σάλιο.. για τους μισθούς μας επίσης.

 Είμαστε ένα νούμερο στις στατιστικές τους! Πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνεύσει κανείς τα παρακάτω;

·         Χιλιάδες από εμάς, που προγραμματίζαμε τη ζωή μας ( μετά από χρόνια περιπλάνησης) με βάση τον αναμενόμενο διορισμό μας και  μένουμε στον αέρα ( πίνακες, ΑΣΕΠ, 24μηνο κλπ). Στα νούμερά τους όμως δε χωρούσαν οι ανάγκες μας.
·         Πολλοί από εμάς δουλεύουμε με το νέο καθεστώς της ωρομισθίας, ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Μισή δουλειά, μισός μισθός, μισή ζωή.
·         Πολλοί από εμάς είμαστε τα πειραματόζωα για τη λειτουργία του «νέου» σχολείου της αγοράς που θα βασίζεται στα προγράμματα, τους χορηγούς και την τσέπη των γονιών. Εμείς που δουλεύουμε μέσω ΕΣΠΑ, απλήρωτοι , καλούμενοι να υπογράψουμε ατομική σύμβαση της ντροπής! είμαστε ο μελλοντικός τύπος εκπαιδευτικού. ΤΩΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΣΠΑ. Το τι θα μαθαίνουν τα παιδιά θα εξαρτάται από τα προγράμματα. Κι όταν τελειώνουν τα προγράμματα το βάρος θα πέσει στις τσέπες των γονιών ή των χορηγών . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ!

Αρκεί να οργανωθούμε, να κινητοποιηθούμε μαζί με όλους τους εργαζόμενους με στόχο την ανατροπή τους. Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ!
·         Μην υπογράφεις καμιά σύμβαση που δεν διασφαλίζει ίδια μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα με τους αναπληρωτές του υπουργείου παιδείας. Ενημερώσου, μάθε , απαίτησε ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ.
·         Συσπειρώσου στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και το ΠΑΜΕ
·         Πήγαινε στο σύλλογο ή την ΕΛΜΕ σου και στις συνελεύσεις τους.
·         Πάρε θέση στις εκλογές για να μην είναι στο τιμόνι των συνδικάτων οι δυνάμεις του δικομματισμού , αλλά να βγει ενισχυμένο το ΠΑΜΕ του αγώνα και της ρήξης
·         Πάρε μέρος στις κινητοποιήσεις.
·         Πάρτε πρωτοβουλίες δράσης και κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης. Δεν μπορούν να μας εμπαίζουν εκτός ωραρίου, και ειδικά όταν είμαστε απλήρωτοι. Με αποχή, κλείσιμο δρόμου ή οποιαδήποτε μορφή να δείξουμε τη δύναμή μας.

ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ! ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ!
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
v  Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού. Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.
v  Μισθό του νεοδιόριστου και του αναπληρωτή 1900€
v  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
v  Έξω τα ευρωπαϊκά προγράμματα (και τα ΕΣΠΑ) από το δημόσιο σχολείο.
v  Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
v  Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων
v  Για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή: Απαλλαγή από φόρους. Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα. Επίδομα θέρμανσης.
v  Επίδομα παραμεθορίου (στις αντίστοιχες περιοχές) και για τους ωρομίσθιους.

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

1. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 12:00 ΑΓ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ – ΓΟΝΕΙΣ

2. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΙΣ 9/12 ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

3. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ 10:00 ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

4. ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ.

5. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ!