Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ - ΑΝΕΡΓΟΙ)
Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr   τηλέφωνα: 6977482719, 6970830841
                                        Site:www.adioristoithess.gr,   www.edupame.gr
 
Νέο χτύπημα στους μισθούς.
Δεν αναγνωρίζουν την προϋπηρεσία των αναπληρωτών!


Στο υπ’ αριθμ Φ.361.4/74/117456/Δ1/17-10/2011 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρεται το εξής:
«καθώς συντρέχουν οι διατάξεις του ν.3986 … οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί της σχολικής χρονιάς 2011-2012 θα καταταγούν στο εισαγωγικό, μισθολογικό κλιμάκιο 18, μέχρι την εφαρμογή του νέου, ενιαίου μισθολογίου».

Δηλαδή, με βάση το μεσοπρόθεσμο (ν. 3986), δεν αναγνωρίζεται μισθολογικά η προϋπηρεσία των αναπληρωτών. Κατατάσσονται αυτόματα στο αρχικό κλιμάκιο (ΜΚ 18)! Αντίστοιχα, από 1/7/2011 έχει παγώσει η μισθολογική ωρίμανση για όλους τους δημόσιους υπάλληλους.
Είναι φανερό, πως έχει αποφασιστεί η ένταξη και των αναπληρωτών στον εισαγωγικό μισθό του νεοδιόριστου, δηλαδή στα 660 ευρώ, ανεξάρτητα από τα χρόνια προϋπηρεσίας!  Αυτό το μέλλον ετοιμάζουν για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, όλων των δημοσίων υπαλλήλων. Αυτό σημαίνει κούρεμα και ελεγχόμενη χρεοκοπία για το λαό!
Τα βάρβαρα μέτρα δεν έχουν τέλος! Κάνουν τη ζωή μας κόλαση. Όλοι στον αγώνα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής!

Απαιτούμε:
  •   Να παρθεί πίσω η εγκύκλιος.
  •   Όχι στο νέο μισθολόγιο. 2000 ευρώ (μεικτά) στο νεοδιόριστο.
  •   Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (ωρομίσθιοι-αναπληρωτές) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  •   Δωρεάν στέγαση και δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομισθίους.

ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!
ΚΑΜΙΑ ΘΥΣΙΑ-ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ!

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011


ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
ΔΕ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ!
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Σε μια περίοδο που συνολικά ο ελληνικός λαός δέχεται την πιο βάρβαρη επίθεση στη ζωή του από την κυβέρνηση της πλουτοκρατίας, την ΕΕ, το ΔΝΤ, εμείς πρέπει να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας.
Αναπληρωτές -  ωρομίσθιοι: Πολλοί νέοι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι βιώσαμε πρώτα απ’ όλα την εκπαιδευτική ανασφάλεια και ομηρία και τις ευέλικτες εργασιακές σχέσεις της Ε.Ε., περιπλανώμενοι στο πανελλήνιο, πληρώνοντας και από την τσέπη μας πολλές φορές, με μοναδικό σκοπό την απόκτηση της πολυπόθητης προϋπηρεσίας και την κατοχύρωση «δικαιώματος» μόνιμου διορισμού. Το δικαίωμα αυτό φαντάζει σήμερα μακρινό όνειρο και το μόνο πράγμα που παραμένει ίδιο είναι ο θεσμός της ελαστικής εργασίας, που σε λίγα χρόνια θα αποτελεί τον κανόνα στο δημόσιο σχολείο. Το μοντέλο, δηλαδή, του νέου εκπαιδευτικού που είναι εργασιακά όμηρος και οικονομικά εξαχρειωμένος, σταθερά «έφεδρος» να καλύπτει, όποτε του ζητηθεί, κενά στα σχολεία.
Εργαζόμενοι στα φροντιστήρια: Για πάρα πολλούς εκπαιδευτικούς από εμάς αποτέλεσε η παραπαιδεία μία προσωρινή λύση στην ανεργία μας, με την προοπτική αργότερα μιας μόνιμης θέσης στο δημόσιο. Ξέρουμε όλοι καλά ότι στα φροντιστήρια βασιλεύει η ανασφάλεια, τα χαμηλά ωρομίσθια, οι απολύσεις, η τρομοκρατία και βιώνουμε στο πετσί μας το ωράριο λάστιχο.
Άνεργοι: Δεν είμαστε λίγοι οι εκπαιδευτικοί που έχουμε μείνει σήμερα εκτός σχολείου και φροντιστηρίων, μουδιασμένοι, ακόμη στην προσπάθειά μας να κατανοήσουμε τις αλλαγές που συντελούνται στο χώρο της εκπαίδευσης. Κάποιοι με την ελπίδα πως η κατάσταση αυτή θα αλλάξει σύντομα, οι περισσότεροι, όμως, απογοητευμένοι, καθώς οι εκρηκτικές διαστάσεις της ανεργίας στην Ελλάδα αποδεικνύουν ότι οι κυβερνήσεις και τα κόμματα της Ε.Ε. ούτε θέλουν, ούτε μπορούν να την αντιμετωπίσουν, γιατί το καπιταλιστικό σύστημα που υπηρετούν τη γεννά από όλους τους πόρους.
 Όσο για την προοπτική του διορισμού, χάθηκε πίσω από το κλείσιμο σχολείων, τις συγχωνεύσεις, τις μετακινήσεις των μόνιμων συναδέλφων, την αδιοριστία, τη γενίκευση των ελαστικών σχέσεων εργασίας.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ – ΚΟΙΝΟ ΕΧΘΡΟ!                 ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ!
Ας μη μας κάνει η αδράνεια συνένοχους στο έγκλημα που ετοιμάζεται. Σε πείσμα όλων αυτών που μας προτιμούν διασπασμένους και χωρισμένους σε κομμάτια, ας ενώσουμε τις φωνές μας και ας χτίσουμε την ενότητά μας. Η αιτία της εργασιακής μας ανασφάλειας είναι μία και κοινή για όλους και πρέπει να την παλέψουμε από κοινού. Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Τώρα, οφείλουμε να χτίσουμε κίνημα που να οργανώνει την πάλη για την παρεμπόδιση των αντιλαϊκών μέτρων, για την ικανοποίηση των αναγκών μας, κόντρα στο μαύρο μέτωπο κυβέρνησης, πλουτοκρατίας, Ε.Ε.-ΔΝΤ, ΝΔ και ΛΑΟΣ.
Το γνωστό σλόγκαν όλων των κυβερνήσεων ότι «δεν αντέχει η οικονομία» πρέπει να πάρει ταξική απάντηση. Η οικονομία δεν είναι ίδια για όλους. Από τη μία πλευρά υπάρχουν υπερκέρδη και μίζες για το μεγάλο κεφάλαιο και από την άλλη μισθοί φτώχειας και απλήρωτη εργασία μηνών για τους εργαζόμενους.
Τα μνημόνια, το μεσοπρόθεσμο, το πολυνομοσχέδιο ένα στόχο έχουν: Να τελειώνουν με τις λαϊκές κατακτήσεις, με ό,τι θυμίζει δικαίωμα. Με μισθούς Βουλγαρίας στοχεύουν να δώσουν ανάσα στους καπιταλιστές, να σωθεί η πλουτοκρατία από την κρίση της.
Αυτό σημαίνει κούρεμα και ελεγχόμενη χρεοκοπία για το λαό. Επιστροφή, μόνιμα και οριστικά στον 19ο αιώνα!
Δεν πάει άλλο με το συνδικαλιστικό κίνημα, όπως είναι μέχρι σήμερα. Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, αλλά και ΟΛΜΕ-ΔΟΕ με το δικό τους τρόπο, έχουν βάλει πλάτη για όσα ζεις σήμερα.
 Μπροστά στους νέους εκπαιδευτικούς ανοίγονται δύο δρόμοι. Ο ένας είναι με το μέρος της κυρίαρχης πολιτικής, της ανασφάλειας και της διαρκούς υποβάθμισης της θέσης τους. Ο άλλος είναι ο δρόμος της σύγκρουσης και της ρήξης, που είναι οι μόνοι όροι για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Φιλολαϊκή λύση στα πλαίσια της καπιταλιστικής ανάπτυξης δεν υπάρχει. Υπάρχει και άλλος δρόμος. Ο δρόμος που υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των μονοπωλίων. Έχουμε χρέος να απαντήσουμε στην καπιταλιστική κρίση με όρους αντεπίθεσης. Για τη διαγραφή του χρέους, για την αποδέσμευση από την Ε.Ε. και τη φιλολαϊκή προοπτική.
Μέχρι εδώ!
1.    Όχι στο πολυνομοσχέδιο! Όχι στο νέο μισθολόγιο. Όχι στη σφαγή των δικαιωμάτων μας. Ούτε μια εφεδρεία-ούτε μια απόλυση! Οργανωμένη, συλλογική αλληλεγγύη σε κάθε απολυμένο, σε κάθε άνεργο συνάδελφο. Όλοι για έναν και ένας για όλους! 2000 ευρώ μεικτά μισθός στο νεοδιόριστο.
2.    Δεν δεχόμαστε καμιά στάση πληρωμών από την εργοδοσία και το κράτος. Δωρεάν βιβλία εδώ και τώρα για όλα τα παιδιά. Δωρεάν πετρέλαιο και ρεύμα στα σχολεία. Ούτε 1 ευρώ από την τσέπη των γονιών. Έκτακτη οικονομική ενίσχυση των σχολικών επιτροπών. Δωρεάν φάρμακα, ιατρικές εξετάσεις για όλους.
3.    Οργανωμένη-συλλογική άρνηση πληρωμής των χαρατσιών.
4.    Πλήρης μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους. Μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για κάλυψη όλων των κενών, ώστε να μη χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Κατάργηση κάθε ελαστικής μορφής εργασίας. Καμιά μετακίνηση εκπ/κού από νομό σε νομό, όλοι οι εκπαιδευτικοί με οργανική θέση.
5.    Ενιαία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους με δίχρονη Προσχολική Αγωγή και 12χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά. Ενιαία ανώτατη εκπαίδευση.
6.    Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού. Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.   
7. Όχι στην περικοπή των μισθών μας με την επιστροφή όλων μας στο ΜΚ 18.
8..    Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
9..    Απαλλαγή από φόρους για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή. Δωρεάν στέγαση και εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομισθίους.
19 – 20 ΟΚΤΩΒΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!!!
Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο!   ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ!
10:30 άγαλμα Βενιζέλου

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ-
v ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ - ΑΝΕΡΓΟΙ)
Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr   τηλέφωνα: 6977482719, 6970830841
Site: www.adioristoithess.gr,   www.edupame.gr
             19–20 Οκτώβρη
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!!!

Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο! 
Να ματαιώσουμε το νέο έγκλημα. 
Να ανατρέψουμε την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου-λαιμητόμου

Κάτω η κυβέρνηση της πλουτοκρατίας 

Nα ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ τα πάντα στα σχολεία!
Να ΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ η ελπίδα! 
ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ!
10:30 άγαλμα Βενιζέλου

Τώρα είναι η δική μας ώρα!

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Site : www . adioristoithess . gr , www . edupame . gr , Mai l : douleiagiaolous @ yahoo . gr
τηλ. Επικοινωνίας: 6977482719, 69 77867902.

Έχουμε μπροστά μας την σχολική χρονιά με τα περισσότερα προβλήματα από κάθε άλλη φορά! Το δημόσιο σχολείο έγινε στόχος μιας κυβέρνησης που με νύχια και με δόντια υπηρετεί τα συμφέροντα των λίγων, ενώ θυσιάζει και τις τελευταίες κατακτήσεις του ελληνικού λαού. Το δικαίωμα στη δωρεάν παιδεία, το δικαίωμα στη σταθερή δουλειά είναι ασυμβίβαστα με τη στρατηγική της ανταγωνιστικότητας που υλοποιούν η ΕΕ και οι ελληνικές κυβερνήσεις. Η κρίση που είναι αποτέλεσμα της κερδοφορίας των λίγων, αξιοποιείται για να κερδίσουν πάλι οι λίγοι και να πτωχεύσει ο ελληνικός λαός.
Πάνω από 20 χιλιάδες είναι τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία. Έγιναν μόλις 546 διορισμοί, ενώ οι ελαστικά εργαζόμενοι (αναπληρωτές και ωρομίσθιοι όλων των ειδών) θα ξεπεράσουν τις 20000. Αυτό το μέλλον ετοιμάζουν για το δημόσιο σχολείο. Σχολείο ταξικά διαφοροποιημένο με τους γονείς να βάζουν το χέρι στην τσέπη και εκπαιδευτικούς λάστιχο!
Στην επίθεση αυτή έχουμε καθήκον να υψώσουμε όλοι μαζί: εκπαιδευτικοί, γονείς, εργαζόμενοι, μαθητές ένα τείχος αντίστασης. Να απαιτήσουμε το σχολείο των λαϊκών αναγκών, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν, χωρίς ταξικούς διαχωρισμούς. Η πολιτική τους δεν είναι μονόδρομος.
Είναι απαράδεκτο χιλιάδες συνάδελφοι να κρίνονται ικανοί να διδάσκουν για χρόνια ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, αλλά ανίκανοι ως μόνιμοι. Δεν μπορούν να παίζουν με τις ζωές χιλιάδων συναδέλφων και των οικογενειών τους που κάθε Σεπτέμβρη είναι με τις βαλίτσες στο χέρι περιμένοντας να τους καλέσουν, που ο διορισμός τους από κατοχυρωμένο δικαίωμα γίνεται πιθανότητα ή άπιαστο όνειρο.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
·         ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙΚΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
·         ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
·         ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
·         ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ,ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ,ΕΣΠΑ,ΚΛΠ)
·         ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑ ΤΑΞΗ
·         ΚΑΜΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΑ

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ


Το Σάββατο, 10 Σεπτέμβρη, στις 6.30 μ.μ. στην πλατεία Αριστοτέλους το πανεργατικό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη

«ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ.
Δραματικές μειώσεις μισθών και εκατοντάδες χιλιάδες απολύσεις σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Σχεδόν ένα εκατομμύριο άνεργοι. Χιλιάδες αυτοαπασχολούμενοι και φτωχοί αγρότες καταστρέφονται και σπρώχνονται στην ανεργία.
  • Κατάργηση κάθε εργασιακού δικαιώματος, χιλιάδες απλήρωτοι εργαζόμενοι.
  • Πρωτοφανής φορολαίλαπα και έκτακτες εισφορές σε εργαζόμενους, ανέργους, μικροαγρότες, λαϊκά στρώματα, και νέες φοροαπαλλαγές για τις μεγάλες επιχειρήσεις.
  • Τσάκισμα Βαρέων - Ανθυγιεινών, συρρίκνωση συντάξεων και κατάργηση επικουρικών συντάξεων.
  • Συρρίκνωση δημόσιας Υγείας - Παιδείας, παράδοσή τους σε επιχειρηματικά συμφέροντα.
  • Ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιουσίας που απέμεινε (λιμάνια, νερό, ενέργεια, μεταφορές).
  • Νέα μέτρα καταστολής των εργατικών και λαϊκών αγώνων.
ΕΚΡΗΞΗ ΑΝΕΡΓΙΑΣ - ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ
Και όλα αυτά για να ξεπεράσει η πλουτοκρατία την κρίση που η ίδια δημιούργησε με τα τεράστια κέρδη της. Για να πληρώσουν πάλι οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα.

Καλούμαστε να πληρώσουμε με τη φτώχεια μας ένα χρέος που δεν δημιουργήσαμε εμείς αλλά οι επιδοτήσεις, οι φοροαπαλλαγές, τα δάνεια των μεγάλων επιχειρήσεων.
Το χρέος δεν είναι του λαού. Δεν πρέπει να το πληρώσει και να καταδικάσει τα παιδιά του στην ανεργία, στη φτώχεια, στη μετανάστευση. Η κρίση προκαλείται γιατί έχει συγκεντρωθεί ο πλούτος που παράγεται και τα μέσα παραγωγής σε λίγα χέρια. Γιατί έχουν γιγαντωθεί τα μονοπώλια, σε όλους τους κλάδους. Η κρίση θα συνεχίζεται όσο θα κυριαρχούν τα μονοπώλια στην οικονομική και πολιτική ζωή.
Η πολιτική της κοινωνικής βαρβαρότητας δεν έχει όριο λήξης, δεν θα σταματήσει. Θα κλιμακώνεται, θα γίνεται όλο και πιο άγρια. Βασικός στόχος τους να φτηνύνουν την αξία της εργατικής δύναμης, η τζάμπα εργασία για την εργοδοσία. Για να ξεπεράσουν την κρίση τους, να διασφαλίσουν νέα περίοδο κερδών και ανταγωνιστικότητας από την οποία οι εργαζόμενοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ, παρά μόνο νέες αλυσίδες.
Εργαζόμενοι, άνεργοι, νέοι και νέες,
μην πιστεύετε, μην αποδέχεστε όσα λένε ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ. τα κόμματα που είναι υπέρ της ΕΕ. Μην πιστεύετε όταν λένε ότι παλεύουν να σώσουν το λαό. Είναι ταυτισμένοι με τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας.
Καμιά εμπιστοσύνη. Γυρίστε τους την πλάτη.
Ο καπιταλισμός σάπισε. Εχει μεγάλες δυσκολίες να διαχειριστεί την κρίση του. Θα καταστρέψει κι άλλες παραγωγικές δυνάμεις πρώτα' απ' όλα την εργατική δύναμη. Το μόνο που μπορεί να παράγει είναι ανεργία, φτώχεια, νέες όλο και χειρότερες κρίσεις. Για να σωθεί δε θα αφήσει τίποτα όρθιο, γυρίζει την Ιστορία δεκαετίες πίσω.
Οποιος επιδιώκει να εφαρμόσει αυτήν την πολιτική (ΠΑΣΟΚ, Ευρωπαϊκή Ενωση, τρόικα), όποιος συμφωνεί με την ουσία της πολιτικής αλλά προτείνει μια πιο αποτελεσματική εφαρμογή της (ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ., Μπακογιάννη, Κουβέλης κ.λπ.), όποιος θέλει να διασώσει αυτό το σύστημα και να το κάνει δήθεν "φιλολαϊκό" (ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλοι «αριστεροί» κράχτες του συστήματος) έχουν τεράστιες ευθύνες για τα αδιέξοδα που καλλιεργούν. Εχουν ψηφίσει αυτήν την πολιτική (Μάαστριχτ κ.λπ.), στηρίζουν την Ευρωπαϊκή Ενωση, την κοινή οικονομική διακυβέρνησή της με τα Ευρωομόλογά της, τα νέα δάνεια για την πλουτοκρατία που θα πληρώσει πάλι ο λαός. Το σύστημα δε διορθώνεται, δε γίνεται ανθρώπινο. Δεν μπορεί και ο λαός χορτάτος και η πίτα ολόκληρη. Δεν μπορεί και τα μονοπώλια να κερδίζουν και οι εργαζόμενοι να ζουν καλά.
Χέρι - χέρι, οι συνδικαλιστικές δυνάμεις τους στο εργατικό και τα άλλα κινήματα, συμμετείχαν σε "κοινωνικούς διαλόγους", υπόγραψαν υποχωρήσεις δίχως τέλος.
ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ, εργατικά κέντρα και ομοσπονδίες στα χέρια του κυβερνητικού - εργοδοτικού συνδικαλισμού, δεν κάνουν απλώς λάθη. Είναι το μακρύ χέρι της κυβέρνησης και του συστήματος μέσα στους εργαζόμενους.
Είναι κίνδυνος για τους εργαζόμενους. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΘΟΥΝ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟΣ - ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ
Εργαζόμενοι,
εσείς είστε οι παραγωγοί του πλούτου. Εσείς είστε η δύναμη. Χωρίς εσάς γρανάζι δεν γυρνά.
Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ

Η μέχρι τώρα ανάπτυξη για τα κέρδη των μονοπωλίων έφερε και θα φέρνει φτώχεια και κρίσεις.
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να υπάρξει ανάπτυξη για το λαό με βάση τις ανάγκες του.
Με αποδέσμευση από την Ευρωπαϊκή Ενωση. Να μην πληρώσει το χρέος ο λαός.
Κοινωνικοποίηση των μεγάλων μέσων παραγωγής.
Με εθνικό σχεδιασμό με βάση τις δυνατότητες της χώρας, τις λαϊκές ανάγκες.
Να διασφαλιστεί μόνιμη - σταθερή δουλειά για όλους, με ανθρώπινους μισθούς και συντάξεις, με δικαιώματα. Με δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλους, χωρίς καμιά επιχειρηματική δράση.
Τα κόμματα που στήριξαν και στηρίζουν την Ευρωπαϊκή Ενωση και το ανθρώπινο πρόσωπο του καπιταλισμού δε θέλουν και δεν μπορούν να δώσουν λύση σε όφελος του λαού. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΤΕ ΤΟΥΣ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕ ΤΟΥΣ.
ΜΟΝΟ η εξουσία στα χέρια του εργαζόμενου λαού μπορεί να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις για οικονομία στα χέρια του λαού.
Μια εξουσία που θα στηρίζεται σε ενιαίο ταξικό μέτωπο των εργαζομένων, στην κοινωνική τους συμμαχία με τους αυτοαπασχολούμενους της πόλης, τους φτωχούς αγρότες, τις γυναίκες και τους νέους των λαϊκών στρωμάτων. Η κοινή δράση του ΠΑΜΕ, με την ΠΑΣΕΒΕ των επαγγελματοβιοτεχνών, την ΠΑΣΥ των αγροτών, την ΟΓΕ των γυναικών, το ΜΑΣ των σπουδαστών δίνουν πρώτα δείγματα γραφής της συμμαχίας.
Εργαζόμενοι,
ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Ο φόβος και η ανοχή δεν μας ωφέλησε, μας πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
Καθένας πια έχει προσωπική ευθύνη για τον εαυτό του, την οικογένεια, τα παιδιά του.
  • Σηκώστε το κεφάλι, δείξτε τη δύναμή σας. Μπορείτε να τους ανατρέψετε. Οχι άλλες θυσίες για να σωθούν τα κέρδη της πλουτοκρατίας.
  • Δώστε δύναμη και αποτελεσματικότητα στην αγανάκτησή σας. Δεν αρκεί η γενική διαμαρτυρία και αγανάκτηση.
  • Οργανώστε τον αγώνα σας, πρώτα απ' όλα στο χώρο δουλειάς, εκεί που γεννιέται η εκμετάλλευση και η σημερινή πολιτική. Για προστασία από τις απολύσεις, για συλλογικές συμβάσεις εργασίας που πάνε για κατάργηση, με τη σφραγίδα της ΓΣΕΕ. Δυναμώστε τα ταξικά σωματεία και το ΠΑΜΕ που προειδοποίησαν για όσα γίνονται σήμερα και βρίσκονται στο πλευρό σου.
  • Οργανώστε τη δράση σας στη γειτονιά σας, χέρι - χέρι εργαζόμενοι και άνεργοι. Να μην πτωχεύσει άλλο η λαϊκή οικογένεια. Σε κάθε χώρο δουλειάς, σε κάθε γειτονιά με επιτροπές αγώνα να υπερασπιστούμε καθένα που κινδυνεύει από την εξαθλίωση.
  • Απομονώστε - καταδικάστε τα κόμματα της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του καπιταλιστικού συστήματος και τις συνδικαλιστικές δυνάμεις τους.
  • Στηριχθείτε και στηρίξτε το ΠΑΜΕ και τη συμμαχία με τους αυτοαπασχολούμενους, τη φτωχή αγροτιά, τη νεολαία, τις γυναίκες. Να δυναμώσει η αντίσταση. Χωρίς συμμαχία, σκληρό αγώνα και σχέδιο για ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής δεν υπάρχει ζωή με δικαιώματα για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα.
Η εργατική τάξη, οι εργαζόμενοι, αυτοί που παράγουν όλο τον πλούτο, με ενιαίο μέτωπο, πρέπει τώρα να πάρουν την ευθύνη τους. Να μπουν πιο οργανωμένα στον αγώνα, όχι μόνο για να υπερασπιστούν τη ζωή τους, αλλά για να απαλλαγούν μια για πάντα από τα βάσανα που τους φορτώνει κάθε μέρα το σάπιο, παρασιτικό, βάρβαρο και βαθιά αντιδραστικό καπιταλιστικό σύστημα.
Να ανατρέψουν όχι μόνο αντιλαϊκές πολιτικές, αλλά και την εξουσία των εκμεταλλευτών.
Το ΠΑΜΕ είναι η μόνη φερέγγυα, ικανή, δοκιμασμένη, έμπειρη, η μόνη δύναμη που έχει και σχέδιο και θέληση να ηγηθεί αυτού του αγώνα.
Για να ανοίξει ο δρόμος για μια άλλη ανάπτυξη με την οικονομία σε όφελος του λαού, με την πολιτική εξουσία στα χέρια του λαού.
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΜΕ.
Σάββατο, 10 Σεπτέμβρη, 6.30 μ.μ., πλατεία Αριστοτέλους, Θεσσαλονίκη».