Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
 (ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Site:www.adioristoithess.gr,   www.edupame.gr, Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr  
τηλ. επικοινωνίας: 6977482719, 6970830841

22-23 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!
Κανένας εκπαιδευ
Κανένας εκπαιδευτικός στην τάξη-κανένας μαθητής στο μάθημα!
τικός στην τάξη-κανένας μαθητής στο μάθημα!
Τρίτη  22/2   11.30π.μ. Όλοι στην απεργιακή συγκέντρωση
 στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης
                          Τετάρτη 23/2   10.30π.μ.  Όλοι στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ  στο Άγαλμα Βενιζέλου

Ούτε βήμα πίσω. Αντί για το λαό  να χρεοκοπήσει  η πλουτοκρατία!
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Η επίθεση του κεφαλαίου, της κυβέρνησης, της ΕΕ και της τρόικας είναι σε εξέλιξη. Σε όλους τους κλάδους γενικεύονται οι απολύσεις, οι εκβιασμοί για υπογραφή συμβάσεων με μειωμένα δικαιώματα και μειώσεις μισθών, η απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία. Γενικεύεται η επίθεση στην υγεία. Η ακρίβεια τσακίζει την λαϊκή οικογένεια. Το μεροκάματο δεν φτάνει  πια να καλύψει  τις αυξήσεις στα εισιτήρια, στα διόδια, στο ασφάλιστρο, στο νοσοκομείο, στην ΔΕΗ. Νέο μισθολόγιο έρχεται στο Δημόσιο και θα μας χρεοκοπήσει!!!
Το σχολείο της αγοράς ξεδιπλώνεται από ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ- ΕΕ-ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ
Με εργαλείο την «Αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του Εκπαιδευτικού Συστήματος» σχολείο και παιδεία δένουν με την αντιδραστική μεταρρύθμιση του Καλλικράτη, εμπορευματοποιούνται. Το ακόμα πιο ταξικό και διαφοροποιημένο σχολείο είναι εδώ. Η κρίση και το Μνημόνιο το φέρνει με βία για λαϊκή οικογένεια, παιδιά, εκπαιδευτικούς.     
Όχι άλλη αναμονή-καμία ώρα χαμένη
Το ολοήμερο σχολείο με το διαφοροποιημένο πρόγραμμα, το πτυχίο κουρελόχαρτο του Πανεπιστημίου Α.Ε, οι νέοι συνάδελφοι συμβασιούχοι, οι συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων, οι απλήρωτες και χωρίς σύμβαση καθαρίστριες, οι στεγνές από χρηματοδότηση σχολικές επιτροπές, δεν αφήνουν περιθώρια για αυταπάτες για κανέναν και καμία.
Τα μνημόνια και τα αντιλαϊκά μέτρα δε θα έχουν τέλος, όσο το κεφάλαιο παραμένει απείραχτο και όσο η αντίσταση του λαού δε δυναμώνει. Οι θυσίες ούτε τέλος, ούτε αποτέλεσμα  έχουν για το λαό.
Οι  θυσίες που πιάνουν τόπο είναι αυτές του αγώνα!
Συσπειρωθείτε με το ΠΑΜΕ. Καμιά εμπιστοσύνη στις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ  σε ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ. Είναι μέρος του προβλήματος! Δεν μπορούν και δεν θέλουν να οργανώσουν την ενιαία λαϊκή αντεπίθεση.
Με τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ  οργανώστε ΤΩΡΑ την πάλη από τα κάτω, πάρτε στα χέρια σας την απεργιακή κινητοποίηση στις 23 Φλεβάρη. 
Με τους μαθητές μας, τους γονείς, τα ταξικά συνδικάτα και τους φορείς σε κάθε πόλη και σχολείο οργανώνουμε  την γραμμή της λαϊκής ανυπακοής στην αντιλαϊκή επιδρομή κυβέρνησης-ΝΔ –ΛΑΟΣ.
Δεν είναι αποκούμπι της λαϊκής οργάνωσης και πάλης η γραμμή του οπορτουνισμού. Αναζητάει μια «άλλη διαχείριση» της καπιταλιστικής κρίσης, «φιλολαϊκή» διαχείριση της κρίσης δεν υπάρχει.

ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΑΛΛΑΪΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ!
                                                                                για να μην πληρώσει την κρίση ο λαός
ü  Όχι στο νέο μισθολόγιο-λαιμητόμο. Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων στους εκπαιδευτικούς. 1900 ευρώ (μεικτά) ο πρώτος μισθός σε Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση.
ü  Συνολική απόρριψη της νέας διοικητικής δομής. Όχι στον «Καλλικράτη», στο αποκεντρωμένο-διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς. Έξω οι επιχειρήσεις και οι χορηγοί από τα σχολεία.
ü  Μόρφωση για όλους, δουλειά, Υγεία, την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία. Η υψηλή κερδοφορία τους, οι τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και οι φοροαπαλλαγές δημιούργησαν το κρατικό χρέος. Αυτοί να πληρώσουν και όχι ο λαός. Να ανέβει η φορολογία για το μεγάλο κεφάλαιο στο 45%. 
ü  Κάτω τα χέρια από τα Ασφαλιστικά Ταμεία, τις συντάξεις, τους μισθούς, τα Σχολεία και τα Νοσοκομεία. Να καλύψει τώρα η κυβέρνηση και η πλουτοκρατία τα τεράστια χρέη που έχουν προς τα Ταμεία και τους Οργανισμούς.
ü  Κάτω τα χέρια από τις Συλλογικές Συμβάσεις. Απορρίπτουμε τους μισθούς πείνας, την ελαστική, μερική και ανασφάλιστη εργασία.
ü  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί από το ΥΠΕΠΘ. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του νόμου 3848/2010 και του ΑΣΕΠ. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
ü  Απαλλαγή από φόρους για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή. Δωρεάν στέγαση και εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομισθίους.
ü  Δημόσια κοινωνική καθολική ασφάλιση. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας (30/30)  και στο 80% του τελευταίου μισθού. Σύνταξη στα 55 για τις γυναίκες, στα 60 για τους άνδρες. Να προσμετράται ως συντάξιμος ο χρόνος ανεργίας-αδιοριστίας.
ü  Έκτακτο κονδυλι από τον κρατικό προϋπολογισμό για όλες τις ανάγκες των σχολείων! Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτρόπων. Αποκλειστικά δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία.
ü  Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων, τραπεζοκόμων & καθαριότητας, εκπαιδευτικών εκδρομών, βιβλίων κ.λ.π
                                           ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ-ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ,
ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ, ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011


ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
 (ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Site:www.adioristoithess.gr,   www.edupame.gr, Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr  
τηλ. επικοινωνίας: 6977482719, 6970830841

ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 16/2 7μμ. ΣΤΗΝ ΕΔΟΘ (ΠΡΟΞ. ΚΟΡΟΜΗΛΑ 51)
ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΘΕΜΑΤΑ:
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΑΠΕΡΓΙΑ 22  - 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
Site:www.adioristoithess.gr,   www.edupame.gr, Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr   τηλ. επικοινωνίας: 6977482719, 6970830841

ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΣΠΑ
Ήδη από την αρχή της χρονιάς η κυβέρνηση κάνοντας «πρόβα τζενεράλε» του πως θέλει τον εκπαιδευτικό του «νέου σχολείου» έκανε ελάχιστους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών, ενώ φρόντισε να γεμίσουν τα σχολεία με χιλιάδες συμβασιούχους εκπαιδευτικούς . Μάλιστα δημιούργησε νέες ελαστικές μορφές εργασίας. Έτσι εκτός από τους αναπληρωτές δημιουργήθηκαν οι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ πλήρους ωραρίου, οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ μειωμένου ωραρίου και βέβαια παρέμειναν οι ωρομίσθιοι. Συμβασιούχοι δηλαδή πολλών ταχυτήτων που είναι ικανοί να δουλεύουν στο σχολείο, αλλά ανίκανοι να είναι μόνιμοι εκπαιδευτικοί.
Από την αρχή οι συνάδελφοι του ΕΣΠΑ κλήθηκαν να δουλεύουν χωρίς να ξέρουν τους όρους και την αμοιβή τους. Στη συνέχεια κλήθηκαν να υπογράψουν «συμβάσεις της ντροπής». Μετά από κινητοποιήσεις φτάσαμε στο σημείο να υπογραφούν συμβάσεις, σύμφωνα με τις οποίες θα αμείβονται αναλογικά με τους αναπληρωτές του Υπουργείου Παιδείας, χωρίς όμως να εντάσσονται στο Υπουργείο, αλλά να παραμένουν στο ΕΣΠΑ.
Στη συνέχεια και ενώ κοντεύαμε στα Χριστούγεννα, οι συνάδελφοι του ΕΣΠΑ παρέμεναν απλήρωτοι για μήνες. Μέσα από αγώνες και επίσχεση εργασίας πετύχαμε να καταβληθούν τα δεδουλευμένα έως τα Χριστούγεννα. Ωστόσο, το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί μόνιμα, εφόσον η πληρωμή τους εξαρτάται από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ.
Και σα να μην έφταναν αυτά έρχεται τώρα του υπουργείο να κάνει «τροποποίηση των συμβάσεων» ζητώντας από τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ να δεχτούν να πάνε «και σε όποιο άλλο σχολείο τους διαθέσει η υπηρεσία για κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών». Αυτά προβλέπει η σύμβαση που κλήθηκαν να υπογράψουν οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου. Δηλαδή πέρα από τα δύο ή τρία ή τέσσερα σχολεία να δηλώσουν διαθεσιμότητα να πάνε και σε οποιοδήποτε άλλο σχολείο, σε άλλο νομό, σε άλλη περιφέρεια!!!
Στην ίδια τροποποίηση προβλέπεται ότι «το ποσό θα αναπροσαρμόζεται εφόσον υπάρξουν μεταβολές στα στοιχεία που προσδιορίζουν τις μηνιαίες αποδοχές». Αν πρόκειται για την ωρίμανση ή το οικογενειακό επίδομα ή το μεταπτυχιακό, γιατί αναφέρεται έξτρα; Αυτό είναι αυτονόητο. Μήπως αφορά ενδεχόμενη μείωση μισθού και δυνατότητα μετατροπής σε σύμβαση μειωμένου ωραρίου;
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ! ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ!
Αγώνας μαζί με όλο το λαό κόντρα στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ που τσακίζει κάθε λαϊκό δικαίωμα και μετατρέπει την παιδεία σε εμπόρευμα. Συσπείρωση στο ΠΑΜΕ και στην Επιτροπή Αγώνα Αδιορίστων.
ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ Η ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΣΠΑ
22 -23 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!       ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
v  Να ενταχθούν όλοι οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί του ΕΣΠΑ στην ίδια κατηγορία με τους άλλους αναπληρωτές. Πλήρη εργασιακά, μισθολογικά, ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα σε όλους τους αναπληρωτές ως την κατάργηση του θεσμού.
v   Άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των αναπληρωτών και τακτική, δύο φορές το μήνα, πληρωμή τους από δω και πέρα.
v  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ.
v  Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (αναπληρωτών, ωρομισθίων) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
v  Μισθό του νεοδιόριστου και του αναπληρωτή 1900€
v  Έξω τα ευρωπαϊκά προγράμματα (και τα ΕΣΠΑ) από το δημόσιο σχολείο.
v  Όχι στο "νέο" ευέλικτο διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
v  Για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή: Απαλλαγή από φόρους. Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα. Επίδομα θέρμανσης.Επίδομα παραμεθορίου (στις αντίστοιχες περιοχές) και για τους ωρομίσθιους.

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011


ΠΑΜΕ Γαμματεία Εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
(ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ- ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ)
                   Mail: douleiagiaolous@yahoo.gr   τηλέφωνα: 6977482719, 6970830841
              site:www.adioristoithess.gr,   www.edupame.gr
Όχι στο “Καλλικρατικό σχολείο”, το σχολείο της αγοράς και της ακριβοπληρωμένης ημιμάθειας.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ 14 ΓΕΝΑΡΗ  12:30.
 Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές!
Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών σημάνει συναγερμό μπροστά στη νέα θύελλα που έρχεται στην παιδεία!
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, το κεφάλαιο και τα κόμματα του, αρπάζουν την «ευκαιρία» της καπιταλιστικής κρίσης για να εξαπολύσουν ακόμα πιο ληστρική επίθεση στο εισόδημα, τις εργασιακές σχέσεις, στη ζωή της λαϊκής οικογένειας. Ο πόλεμος κορυφώνεται!!!
Βρισκόμαστε ήδη μέσα στην κρίση και το αντιδραστικό «νέο σχολείο» προχωράει με στόχο να αφήσει πίσω του θύματα μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς. Ταυτόχρονα και εν μέσω κρίσης, χαρίζονται δισεκατομμύρια ευρώ στο κεφάλαιο για να ενισχυθεί η κερδοφορία του, η ανταγωνιστικότητά του. Πάνω από 50 δις ευρώ ζεστό χρήμα έχουν δοθεί στο κεφάλαιο το 2010 τη στιγμή που με 15 δις ευρώ θα μπορούσε να ικανοποιηθεί το πάγιο αίτημα για 15% από τον κρατικό προϋπολογισμό για την παιδεία και θα καλύπτονταν πολλές σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες!
ΛΕΜΕ ΟΧΙ
  • Στα σχέδια συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων. Στο πέταγμα στους δρόμους χιλιάδων μαθητών και εκπαιδευτικών από τα Αθλητικά και Καλλιτεχνικά σχολεία.
  • Στο ολοήμερο σχολείο της αγοράς, της εξάντλησης των παιδιών, των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, της ταξικής διαφοροποίησης.
  • Στην επέκταση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στην εκπαίδευση, στους απλήρωτους εκπαιδευτικούς.
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με εργαλείο την «Αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του Εκπαιδευτικού Συστήματος» δένει την αντιδραστική μεταρρύθμιση του Καλλικράτη, κάνει ακόμα πιο ταξικό και διαφοροποιημένο το «νέο σχολείο» της αγοράς.
1. Η ανάδειξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης σε βασικό κύτταρο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού με ευθύνη «α)για την εξειδίκευση των εθνικών πολιτικών, β)την οργάνωση και στήριξη της αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης, γ)τη λήψη αποφάσεων για την ίδρυση, οργάνωση, συγχώνευση και μετατροπή σχολικών μονάδων», σημαίνει:
  • Την αποφασιστική διάσπαση του όποιου ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
  • Τη διαφοροποίηση του προγράμματος σπουδών που στο όνομα της περιφερειακής ανάπτυξης θα οδηγεί τα σχολεία στην αγκαλιά των επιχειρήσεων και των χορηγών. Εν ολίγοις, άλλα θα μαθαίνουν τα παιδιά σε ένα σχολεία του Πανοράματος και άλλα σε ένα σχολείο του Κορδελιού.
  • Το κλείσιμο σχολείων με αποτέλεσμα την όρθωση παραπέρα εμποδίων στη φοίτηση παιδιών της λαϊκής οικογένειας που θα οδηγούνται στην εγκατάλειψη του σχολείου και την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα.
  • Το τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών (ωράριο, μετακινήσεις, κτλ), την ακόμα παραπέρα μείωση των προσλήψεων.
2. Η ανακήρυξη της αυτόνομης σχολικής μονάδας με ευθύνη «για τη συνδιαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής, για τη διαχείριση πόρων και πιστώσεων, για την ενίσχυση των θεσμών κοινωνικής λογοδοσίας» είναι αντιδραστικό μέτρο.  Θέλουν τους γονιούς και τους εκπαιδευτικούς «συνένοχος στο έγκλημα». Να είναι αυτοί που θα συναινέσουν και θα συνδράμουν α)στη διαφοροποίηση του σχολικού και του αναλυτικού προγράμματος, β) στη συμμετοχή των γονιών στο κόστος λειτουργίας του σχολείου, γ)στο άνοιγμα της πόρτας του σχολείου στους ιδιώτες.
Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και η κοινωνική λογοδοσία που επαγγέλλονται, είναι η αξιολόγηση και η λογοδοσία από και για τις επιχειρήσεις.
3. Η «εξοικονόμηση πόρων» συνιστά νέα επίθεση στις τσέπες της λαϊκής οικογένειας. Τα χρήματα εξοικονομούνται για να πάνε στους ιδιώτες που θα εισβάλουν στο σχολείο και θα φορτώσουν με νέα βάρη το λαό.
Η κυβέρνηση δίνει χρήματα για να υλοποιηθούν οι αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση μέσω του ΕΣΠΑ και την ίδια στιγμή μειώνει κατά 21,9% τις δαπάνες για την παιδεία από τον κρατικό προϋπολογισμό.  
Μειώνει ραγδαία τα κονδύλια των Σχολικών Επιτροπών που υπάγονται πλέον σε «Ενιαίες Σχολικές Δημοτικές Επιτροπές» για Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ. Το κράτος κηρύσσει «στάση πληρωμών» στα σχολεία που μένουν χωρίς κιμωλίες, καθαριότητα, θέρμανση,  φωτοτυπικό χαρτί, με απλήρωτους και ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς.
Τη στιγμή που σύμφωνα με στοιχεία της ΑΣΓΜΕ χρειάζονται 500 νέα σχολικά κτίρια για να τελειώσει η διπλοβάρδια, που μόνο το 15% των σχολείων έχουν υποδομές για παιδιά με κινητικές δυσκολίες, που σ’ όλη την Ελλάδα υπάρχουν οικόπεδα χαρακτηρισμένα ιδιοκτησίας ΟΣΚ αλλά δεν χτίζονται, είναι πρόκληση να κλείνουν σχολεία με το πρόσχημα των «αντοχών της οικονομίας». Αν οι κυβερνήσεις θέλανε να κάνουνε οικονομία δεν θα χαρίζανε τον τομέα ανέγερσης σχολείων στις επιχειρήσεις (ΣΔΙΤ) που για ένα 12θέσιο σχολείο το κόστος εκτινάζεται στα 4 εκατομμύρια ευρώ ενώ με τον ΟΣΚ χρειάζονται 1,6 εκατομμύρια ευρώ!
Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές όλοι μαζί!!!
Μπορούμε να βαδίσουμε σε μια νικηφόρα πορεία για τη ζωή μας και το μέλλον μας, αν ανεβάσουμε τον πήχη στην οργάνωση της πάλης, αν βγούμε σχεδιασμένα στη σύγκρουση με τα μονοπώλια και τους πολιτικούς τους υπηρέτες, αν αποκρούσουμε ως επιζήμιο το ιδεολόγημα ότι τα βάρβαρα μέτρα τα επιβάλλει μια «κυβέρνηση κατοχής» του ΔΝΤ και της Τρόικας, ιδεολόγημα που αθωώνει την πλουτοκρατία, υπονομεύει τη λαϊκή αντεπίθεση.
Αντεπίθεση και λαϊκή συμμαχία για το σχολείο των σύγχρονων λαϊκών αναγκών!
Απαιτούμε:
  • Καμία κατάργηση, καμία συγχώνευση σχολείων. Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές. Σύγχρονο πρόγραμμα σχολικής στέγης υπαγμένο στο κράτος και κατάργηση των ΣΔΙΤ.
  • Στα ολοήμερα τμήματα να εξασφαλιστούν:1) Πλήρης σίτιση όλων των μαθητών στο σχολείο, με μαγειρεία και τραπεζαρία, 2)Χώροι κατάλληλοι για την ξεκούραση και το παιχνίδι των μαθητών, 3)15 μαθητές/τμήμα κι ένας δάσκαλος να τα βοηθά στην προετοιμασία της μελέτης για την επόμενη μέρα, 4) Όλα τα βασικά μαθήματα στις πρώτες διδακτικές ώρες.
  • Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό για όλες τις ανάγκες των σχολείων! Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτρόπων. Αποκλειστικά δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία. Να ανέβει η φορολογία για το μεγάλο κεφάλαιο στο 45%.
  • Ούτε ένα € από την τσέπη των γονιών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων,  τραπεζοκόμων & καθαριότητας, εκπαιδευτικών εκδρομών, βιβλίων κ.λ.π.
  • Μετρά για τους ανέργους γονείς και τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς (επίδομα ανεργίας στο 80% του μισθού-μειωμένα τιμολόγια ΔΕΚΟ, θέρμανση). Να προσμετράται ως συντάξιμος ο χρόνος της αδιοριστίας-ανεργίας. Δωρεάν σίτιση, μεταφορά, περίθαλψη όλων των μαθητών.
  • Άμεση καταβολή όλων των δεδουλευμένων στους εκπαιδευτικών. Αφορολόγητο όριο ο μισθός του νεοδιόριστου. 1900 ευρώ πρώτος μισθός σε Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση. Γνήσιες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.
  • Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί από το ΥΠΕΠΘ. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του νόμου 3848/2010 και του ΑΣΕΠ. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση (ωρομίσθιοι-αναπληρωτές) χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
  • Απαλλαγή από φόρους για κάθε ωρομίσθιο και αναπληρωτή. Δωρεάν στέγαση και εισιτήριο σε όλα τα μεταφορικά μέσα για όλους τους συμβασιούχους εκπαιδευτικούς. Επίδομα θέρμανσης σε όλους τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές. Ειδικά για τις παραμεθόριες περιοχές, επίδομα παραμεθορίου και στους ωρομισθίους.
«Αυτονομία κι  αποκέντρωση είναι μια απάτη, ρίχνουν τα βάρη στου λαού την πλάτη!»
  • Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλους.
  • Συνολική απόρριψη της νέας διοικητικής δομής.
  • Όχι στον «Καλλικράτη», στο αποκεντρωμένο-διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς.
  • Έξω οι επιχειρήσεις και οι χορηγοί από τα σχολεία.
Ο λαός δεν είναι καταδικασμένος να ζει ούτε στη φτώχεια ούτε στην αμορφωσιά!
Πλούτος και γνώση υπάρχουν , για να μπορούν όλα τα παιδιά να μορφώνονται ολόπλευρα και οι νέοι να δουλεύουν σε αυτό που έχουν σπουδάσει.